środa, 17 marca 2010

JA Jestem "JA"
JA przychodzę z nicości w światłość,

JA jestem tchnieniem, które niesie życie.

JA jestem głębią, panującą ponad wszystką świadomość.
"JA" - TO - WSZYSTKO.
JA kreślę łuki tęcz ponad wodami,
gdzie świadomość spływa się z materią.
JA jestem wpływającym i odpływającym oddechem,
niewidzialnym, nieuchwytnym podmuchem wiatru,
nieokreśloną drobiną stworzenia.

JA JESTEM "JA" !


wersja oryginalna w języku hawajskim:

OWAU NO KA "I"


Pua mai au mai ka po iloko o ka malamalama,
Owau no ka ha, ka mauli ola,
Owau no ka poho, ke ka'ele mawaho a'e o no ike apau.
Ka I, Ke Kino Iho, na Mea Apau.
Ka a'e au i ku'u pi'o o na an enue mawaho a'e o na kai a pau,
Ka ho'omaumau o na mana'o ame na mea a pau.
Owau no ka "Ho", a me ka "Ha"
He huna ka makani nahenahe,
Ka "Hua" huna o Kumulipo.


OWAU NO KA "I".

Brak komentarzy: