sobota, 22 listopada 2008

OBE mantra by Bob Monroe



Jestem czymś więcej niż ciałem fizycznym. Ponieważ jestem czymś więcej niż materią fizyczną, więc mogę postrzegać to, co jest większe niż świat fizyczny. Dlatego gorąco pragnę rozwijać i doświadczać, poznawać i rozumieć, kierować i posługiwać się takimi wyższymi systemami energetycznymi, które mogą być konstruktywne i korzystne dla mnie i dla tych, którzy kroczą tą samą drogą. Również gorąco pragnę pomocy i współdziałania, wsparcia i zrozumienia tych istot, których mądrość, rozwój i doświadczenie są równe moim lub większe od moich. Proszę ich o przewodnictwo oraz o ochronę przed jakimkolwiek wpływem lub siłą, które mogłyby mi przeszkodzić w realizacji wyrażonych przeze mnie życzeń.

3 komentarze:

jb pisze...

Wonderful blog!!- Rally enjoyed my visit- thank you for the lovely photos

jbENTO
Anadia -Aveiro-Portugal

goooooood girl pisze...

your blog is good good good......

LaMir pisze...

oh, thank you! great that u speak polish:) best regards xxx